Maksumuistutus

Maksuhuomautus

Jos alkuperäinen sähkölaskusi on päässyt erääntymään, Intrum postittaa maksuhuomautuksen Vattenfallin puolesta. Maksuhuomautus ei aiheuta häiriömerkintöjä luottotietoihisi. Kun alkuperäinen lasku on erääntynyt, eikä Intrum ole vielä toimittanut maksuhuomautusta laskusta, laskun voi maksaa sen alkuperäisillä maksutiedoilla.

Oletko jo maksanut laskun, mutta silti saanut muistutuksen? Tarkistathan, että olet käyttänyt oikeaa viitenumeroa tai viestiä ja maksanut oikean summan. 

 Jos lasku maksetaan eräpäivän jälkeen, seuraavalla laskulla laskutetaan korkolain mukainen viivästyskorko, sekä viiden euron suuruinen muistutusmaksu. Oma energia -sivuilta näet, mikäli laskusi on maksettu tai onko sinulla maksamattomia laskuja. Voit tutustua siellä myös jo maksettuihin laskuihin.

Kirjaudu Oma energiaan

 

 

Usein kysyttyjä kysymyksiä

Löysitkö vastauksen kysymykseesi?

Asiakaspalvelumme sivuilta löydät vastaukset yleisimpiin kysymyksiin sähkösopimuksiin, muuttoon, laskutukseen ja Oma energia -palveluun liittyen. 

Asiakaspalvelu

Yhteydenottolomake

Lähetä kysymyksesi oheisen lomakkeen kautta niin vastaamme sinulle sähköpostitse.

Soita meille

Puh: 020 722 9000 (mpm/pvm)
(ark. klo 9-17)

Oletko muuttamassa?

Soita numeroon 0800 177 733.
Muuttopuhelimemme päivystää arkisin klo 9-18.

Kysy chatissa