Time in controller:8.12.2022 2.22.13

Asiakaspalvelussa on ruuhkaa, pahoittelemme tilannetta. Lue sähkömarkkinoiden tilanteesta tästä. Täältä voit lukea usein kysyttyjä kysymyksiä.

 

Jos olet saanut maksumuistutuksen tai katkaisuvaroituksen, soita Intrumille p. 09 229 11885 ma-pe klo 7.30-20 ja la klo 9-16.
Jos sähköntoimituksesi on keskeytynyt, soita Intrumille p. 09 229 11 906 ma-pe klo 8-17.

 

Voit hoitaa sähköasioita Oma Energian kautta. Jos et ole asiakkaamme ja haluat tehdä sopimuksen, se käy helpoiten verkossa. Uusille asiakkaille sopimuksen hinta on sama verkkosivuilla ja puhelinpalvelussa. Nykyinen asiakas: jos olet saanut viestin sopimusuusinnasta, vastaa viestin ohjeiden mukaan.

 

Sähkömarkkinoilla tapahtuvan muutoksen vuoksi asiakaspalvelumme puhelinlinja on avoinna poikkeuksellisesti 13.12.2022 klo 14 asti. Muuttopalvelumme on avoinna normaalisti.

Asiakkaiden Oma Energia -palvelu

Ota käyttöön maksuton Oma Energia -palvelu. Oma Energia -palvelussa voit hoitaa sähköasioitasi silloin kun sinulle parhaiten sopii. Voit esimerkiksi:

  • Seurata sähkönkulutustasi
  • Tutkia laskujasi ja sähkösopimuksia
  • Hallita asiakastietojasi

Voit käyttää Oma energiaa myös mobiililaitteilla.

Tutustu Oma energia -palveluun

Miten voimme palvella sinua?

VF_delivery_rgb.svg

Muutto

Hoida muuttoon liittyvät sähköasiat helposti ja maksuttomasti, kaikkialla Suomessa.

Valitse

VF_invoice_euro_rgb.svg

Laskutus ja maksaminen

Näiltä sivuilta löydät tietoa sähkö-
laskun sisällöstä, maksutavoista
ja maksuajasta.

Valitse

VF_contract_details_rgb.svg

Oma sähkösopimuksesi

Miten voin hoitaa sopimukseeni liittyviä asioita? Löydät tietoa myös sopimuksen uusimisesta ja sähkön hinnasta.

Valitse


Ota meihin yhteyttä

Soita meille numeroon:
020 722 9000 (mpm/pvm)
arkisin klo 8-17.

Valitse

VF_power_outage_rgb.svg

Sähkökatkot

Sähköt poikki? Sähkökatkoista saat parhaiten tietoa paikalliselta sähköverkkoyhtiöltäsi.

Valitse

VF_charge_up_your_business_rgb.svg

Oletko yritysasiakas?

Jos etsit tietoa yritysasiakkaan asiakaspalvelusta, siirry yritysasiakkaiden sivustolle.

Siirry

Info Karhu Voiman -asiakkaille

Nykyinen verkkoyhtiösi on velvollinen toimittamaan sinulle sähköä kolmen viikon ajan nykyisen sähkönmyyjäsi päätettyä toimintansa. Solmi uusi sähkösopimus verkkosivuiltamme helposti tästä ja saat uuden sopimuksen voimaan kotiisi.

Ota yhteyttä asiakapalveluun

VF_call_rgb.svg

Soita meille  

020 722 9000 (mpm/pvm) 
arkisin kello 8–17.   

VF_move_with_existing_contract_rgb.svg

Oletko muuttamassa?

0800 177 733 (maksuton)

Muuttopalvelumme auttaa kaikissa muuttoon liittyvissä asioissa. Muuttopalvelu on auki arkisin kello 8–18.

VF_request_rgb.svg

Yhteydenottopyyntö

Lähetä kysymyksesi yhteydenottolomakkeen kautta. Vastaamme sinulle mahdollisimman pian.

Jätä meille viesti

VF_discussion_rgb.svg

Chat-palvelu

Voit keskustella sähköasiat kuntoon sivustollamme chatin kautta. Chat palvelee verkkosivuilla maanantaista lauantaihin kello 8-22. Bottimme vastaa yleisiin kysymyksiin myös chatin aukioloaikojen ulkopuolella.

Asiakaspalvelun puhelinnumerot

Maksumuistutus tai katkaisuvaroitus: 09 229 11885 / Intrum ma-pe klo 7.30-20 ja la klo 9-16. (mpm/pvm)

Sähköntoimitus on keskeytynyt: 09 229 11 906 / Intrum ma-pe klo 8-17. (mpm/pvm)

Puhelujen hinnat

pvm/mpm = Soittaminen maksaa soittajan oman operaattorin veloittaman normaalin paikallisverkko- tai matkapuhelun hinnan.

Kun soitat ulkomailta, hinnat määräytyvät käyttämäsi operaattorin hinnaston ja liittymäsopimuksesi mukaan.

Tutustu usein kysyttyihin kysymyksiimme täältä

Kysy chatissa