Time in controller:8.2.2023 1.16.48

Asiakaspalvelussa on ruuhkaa, pahoittelemme tilannetta. Keskimääräinen odotusaika asiakaspalvelun puhelinpalveluun on noin 30 minuuttia.

Lue lisää: 

Voit hoitaa sähköasioita Oma Energian kautta. Jos et ole asiakkaamme ja haluat tehdä sopimuksen, se käy helpoiten verkossa. Uusille asiakkaille sopimuksen hinta on sama verkkosivuilla ja puhelinpalvelussa. Nykyinen asiakas: jos olet saanut viestin sopimusuusinnasta, vastaa viestin ohjeiden mukaan.

 

Ota yhteyttä

Asiakaspalvelun puhelinnumerot

Maksumuistutus tai katkaisuvaroitus: 09 229 11885 / Intrum ma-pe klo 7.30-20 ja la klo 9-16. (mpm/pvm)

Sähköntoimitus on keskeytynyt: 09 229 11 906 / Intrum ma-pe klo 8-17. (mpm/pvm)

Vattenfallin asiakaspalvelu: 020 722 9000 ma-pe klo 8-17. (mpm/pvm)

Puhelujen hinnat

pvm/mpm = Soittaminen maksaa soittajan oman operaattorin veloittaman normaalin paikallisverkko- tai matkapuhelun hinnan.

Kun soitat ulkomailta, hinnat määräytyvät käyttämäsi operaattorin hinnaston ja liittymäsopimuksesi mukaan.

Tutustu usein kysyttyihin kysymyksiimme täältä

Mitä asioita Oma energiassa voi hoitaa?

Oma energia -palvelussa voit hoitaa sähköasioitasi silloin kuin sinulle parhaiten sopii.  Voit esimerkiksi:

  • katsoa laskujasi ja sopimuksiasi
  • tehdä muuttoilmoituksen 
  • seurata sähkönkulutusta päivä- ja tuntitasolla 
  • päivittää yhteystietojasi 
  • tehdä uuden sähkösopimuksen 
  • jättää yhteydenottopyynnön ja lähettää liitteitä

Voit käyttää Oma energiaa myös puhelimella.

Lisätietoa Oma energia -palvelusta

 

VF_discussion_rgb (2).svg

Chat keskustelu


Voit keskustella sähköasiat kuntoon myös chatissa. Löydät chatin nettisivun oikeasta alakulmasta. Chat palvelee verkkosivuillamme arkisin 8 - 20 ja lauantaisin 10 - 22. Bottimme vastaa yleisiin kysymyksiin myös chatin aukioloaikojen ulkopuolella.

Huom. mikäli chat-toiminnallisuus ei ole sivustolla aktiivinen, tulee sinun hyväksyä tilastolliset ja toiminnalliset evästeet sivuston ala-osasta löytyvällä Privacy settings -toiminnolla.

VF_contract_details_rgb (1).svg

Yhteydenottolomake 


Lähetä kysymyksesi yhteydenottolomakkeen kautta. Vastaamme sinulle mahdollisimman pian. 

Jätä yhteydenottopyyntö

 

VF_call_center_rgb.svg

Soita meille


Soita meille 020 722 9000 (mpm/pvm)  arkisin klo 8-17. Vastaamme kaikkiin asiakkuuttasi ja sopimuksiasi koskeviin kysymyksiin. 

Oletko muuttamassa? 

  • Soita numeroon  0800 177 733  kaikissa muuttoon liittyvissä asioissa. Numero on maksuton.
  • Muuttopalvelu on auki arkisin kello 8–18.

Lue lisää muuttopalvelustamme

 

720x350_puheluhinnat.jpg

Puheluhinnat

  • Palvelunumerot lanka- ja matkapuhelimesta:
    paikallisverkkomaksu/matkapuhelumaksu
  • Vaihde tai alanumero lankapuhelimesta: 8,35 snt/puhelu + 16,69 snt/min
  • Vaihde tai alanumero matkapuhelimesta: 8,35 snt/puhelu + 16,69 snt/min
  • Muuttopuhelimeen 0800 177 733 soittaminen on ilmaista.


Nauhoitamme kaikki asiakaspalvelupuhelut palvelun laadun kehittämiseksi.

 

valtakirja_720x350.jpg

Valtakirja

Valtakirjalla valtuutat toisen henkilön hoitamaan sähkösopimusasioitasi Vattenfallin kanssa. Tulosta, täytä ja allekirjoita valtakirja. Lähetä valtakirja osoitteeseen:

Vattenfall Oy
PL 1015
33101 Tampere

Lataa valtakirjan pohja (pdf)

Kysy chatissa