Time in controller:29.5.2023 3.05.17

Asiakaspalvelussa on ruuhkaa, pahoittelemme tilannetta.

 

Sähköhyvitysten maksut käynnistyvät viiveellä, sillä Euroopan komissio hyväksyi sähköhyvitystä koskevan järjestelyn vasta 23.3.2023. Hyvitys näkyy automaattisesti tulevilla sähkölaskuilla, eikä tämä vaadi asiakkailtamme mitään toimenpiteitä. Lue lisää.

 

Näitä asioita kysytään asiakaspalvelulta eniten:

Voit hoitaa sähköasioita Oma Energian kautta. Jos et ole asiakkaamme ja haluat tehdä sopimuksen, se käy helpoiten verkossa.

Ota yhteyttä

Asiakaspalvelun puhelinnumerot

Vattenfallin asiakaspalvelu: 020 722 9000 ma-pe klo 8-17 (8,35 snt/puhelu + 16,69 snt/min)

Muuttopalvelu: 0800 177 733 ma-pe 8-18 (maksuton)

Maksumuistutus tai katkaisuvaroitus: 09 229 11885 / Intrum ma-pe klo 7.30-20 ja la klo 9-16 (mpm/ppm)

Sähköntoimitus on keskeytynyt: 09 229 11 906 / Intrum ma-pe klo 8-17 (mpm/ppm)

 

Puhelujen hinnat

mpm/ppm = Soittaminen maksaa matkapuhelumaksun/paikallispuhelinmaksun riippuen siitä, soitatko matkapuhelimesta tai lankapuhelimesta

Kun soitat ulkomailta, hinnat määräytyvät käyttämäsi operaattorin hinnaston ja liittymäsopimuksesi mukaan.

Tutustu usein kysyttyihin kysymyksiimme täältä

Mitä asioita Oma energiassa voi hoitaa?

Oma energia -palvelussa voit hoitaa sähköasioitasi silloin kuin sinulle parhaiten sopii.  Voit esimerkiksi:

  • katsoa laskujasi ja sopimuksiasi
  • tehdä muuttoilmoituksen 
  • seurata sähkönkulutusta päivä- ja tuntitasolla 
  • päivittää yhteystietojasi 
  • tehdä uuden sähkösopimuksen 
  • jättää yhteydenottopyynnön ja lähettää liitteitä

Voit käyttää Oma energiaa myös puhelimella.

Lisätietoa Oma energia -palvelusta

 

VF_discussion_rgb (2).svg

Chat keskustelu


Chat palvelee kun haluat itsellesi sähkösopimuksen. Chatissa onnistuu myös sopimuksen vaihtaminen, muissa asioissa voit ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme. Löydät chatin nettisivun oikeasta alakulmasta. Chat palvelee verkkosivuillamme arkisin 8 - 20 ja lauantaisin 10 - 22. Bottimme vastaa yleisiin kysymyksiin myös chatin aukioloaikojen ulkopuolella.

Huom. mikäli chat-toiminnallisuus ei ole sivustolla aktiivinen, tulee sinun hyväksyä tilastolliset ja toiminnalliset evästeet sivuston ala-osasta löytyvällä Privacy settings -toiminnolla.

VF_call_center_rgb.svg

Soita meille


Soita meille 020 722 9000 (8,35 snt/puhelu + 16,69 snt/min)  ma-pe klo 8-17. Vastaamme kaikkiin asiakkuuttasi ja sopimuksiasi koskeviin kysymyksiin. 

Oletko muuttamassa? 

  • Meiltä saat sähkösopimuksen uuteen kotiisi heti ja vaivattomasti vain muutamalla klikkauksella.
  • Jos muuttoosi on alle 2 arkipäivää, voit soittaa meille arkisin klo 8-18 numeroon 0800 177 733.

Sähkösopimus heti muuttajalle

 

720x350_puheluhinnat.jpg

Puheluhinnat

  • Palvelunumerot lanka- ja matkapuhelimesta:
    matkapuhelumaksu/paikallispuhelinmaksu
  • Vaihde tai alanumero lankapuhelimesta: 8,35 snt/puhelu + 16,69 snt/min
  • Vaihde tai alanumero matkapuhelimesta: 8,35 snt/puhelu + 16,69 snt/min
  • Muuttopuhelimeen 0800 177 733 soittaminen on ilmaista.


Nauhoitamme kaikki asiakaspalvelupuhelut palvelun laadun kehittämiseksi.

 

valtakirja_720x350.jpg

Valtakirja

Valtakirjalla valtuutat toisen henkilön hoitamaan sähkösopimusasioitasi Vattenfallin kanssa. Tulosta, täytä ja allekirjoita valtakirja. Lähetä valtakirja osoitteeseen:

Vattenfall Oy
PL 1015
33101 Tampere

Lataa valtakirjan pohja (pdf)

Kysy chatissa