Time in controller:5.10.2022 15.59.47

Asiakaspalvelussa on ruuhkaa, pahoittelemme tilannetta. Lue sähkömarkkinoiden tilanteesta tästä.

 

Jos olet saanut maksumuistutuksen tai katkaisuvaroituksen, soita Intrumille p. 09 229 11885 ma-pe klo 7.30-20 ja la klo 9-16.
Jos sähköntoimituksesi on keskeytynyt, soita Intrumille p. 09 229 11 906 ma-pe klo 8-17.

 

Voit hoitaa sähköasioita Oma Energian kautta. Jos et ole asiakkaamme ja haluat tehdä sopimuksen, se käy helpoiten verkossa. Juuri nyt tarjoamme uusille asiakkaille vain pörssisähkösopimuksia. Uusille asiakkaille sopimuksen hinta on sama verkkosivuilla ja puhelinpalvelussa. Nykyinen asiakas: jos olet saanut viestin sopimusuusinnasta, vastaa viestin ohjeiden mukaan.

 

Ota yhteyttä

Asiakaspalvelu

Asiakaspalvelumme on avoinna arkisin kello 8–17 p. 020 722 9000 (mpm/pvm) .  

Numerot eri tilanteisiin:
Maksumuistutus tai katkaisuvaroitus, p. 09 229 11885 / Intrum ma-pe klo 7.30-20 ja la klo 9-16.
 Sähköntoimitus on keskeytynyt p. 09 229 11 906 / Intrum ma-pe klo 8-17.

Voit hoitaa sähkösopimukseesi liittyviä asioita Oma energia -palvelussa.

VF_call_center_rgb.svg

Soita meille


Soita meille 020 722 9000 (mpm/pvm)  arkisin klo 8-17. Vastaamme kaikkiin asiakkuuttasi ja sopimuksiasi koskeviin kysymyksiin. 

VF_contract_details_rgb (1).svg

Yhteydenottolomake 


Lähetä kysymyksesi yhteydenottolomakkeen kautta. Vastaamme sinulle mahdollisimman pian. 

Jätä yhteydenottopyyntö

 

VF_discussion_rgb (2).svg

Chat keskustelu


Voit keskustella sähköasiat kuntoon myös chatissa. Löydät chatin nettisivun oikeasta alakulmasta. Chat palvelee verkkosivuilla maanantaista lauantaihin kello 8-22. Bottimme vastaa yleisiin kysymyksiin myös chatin aukioloaikojen ulkopuolella.

Oletko muuttamassa? 

  • Soita numeroon  0800 177 733  kaikissa muuttoon liittyvissä asioissa. Numero on maksuton.
  • Muuttopalvelu on auki arkisin kello 8–18.

Lue lisää muuttopalvelustamme

 

720x350_puheluhinnat.jpg

Puheluhinnat

  • Palvelunumerot lanka- ja matkapuhelimesta:
    paikallisverkkomaksu/matkapuhelumaksu
  • Vaihde tai alanumero lankapuhelimesta: 8,35 snt/puhelu + 16,69 snt/min
  • Vaihde tai alanumero matkapuhelimesta: 8,35 snt/puhelu + 16,69 snt/min
  • Muuttopuhelimeen 0800 177 733 soittaminen on ilmaista.


Nauhoitamme kaikki asiakaspalvelupuhelut palvelun laadun kehittämiseksi.

 

valtakirja_720x350.jpg

Valtakirja

Valtakirjalla valtuutat toisen henkilön hoitamaan sähkösopimusasioitasi Vattenfallin kanssa. Tulosta, täytä ja allekirjoita valtakirja. Lähetä valtakirja osoitteeseen:

Vattenfall Oy
PL 1015
33101 Tampere

Lataa valtakirjan pohja (pdf)

Mitä asioita Oma energiassa voi hoitaa?

Oma energia -palvelussa voit hoitaa sähköasioitasi silloin kuin sinulle parhaiten sopii.  Voit esimerkiksi:

  • katsoa laskujasi ja sopimuksiasi
  • tehdä muuttoilmoituksen 
  • seurata sähkönkulutusta päivä- ja tuntitasolla 
  • päivittää yhteystietojasi 
  • tehdä uuden sähkösopimuksen 
  • jättää yhteydenottopyynnön ja lähettää liitteitä

Voit käyttää Oma energiaa myös puhelimella.

Lisätietoa Oma energia -palvelusta

 

Kysy chatissa