Time in controller:5.10.2022 15.57.26

Asiakaspalvelussa on ruuhkaa, pahoittelemme tilannetta. Lue sähkömarkkinoiden tilanteesta tästä.

 

Jos olet saanut maksumuistutuksen tai katkaisuvaroituksen, soita Intrumille p. 09 229 11885 ma-pe klo 7.30-20 ja la klo 9-16.
Jos sähköntoimituksesi on keskeytynyt, soita Intrumille p. 09 229 11 906 ma-pe klo 8-17.

 

Voit hoitaa sähköasioita Oma Energian kautta. Jos et ole asiakkaamme ja haluat tehdä sopimuksen, se käy helpoiten verkossa. Juuri nyt tarjoamme uusille asiakkaille vain pörssisähkösopimuksia. Uusille asiakkaille sopimuksen hinta on sama verkkosivuilla ja puhelinpalvelussa. Nykyinen asiakas: jos olet saanut viestin sopimusuusinnasta, vastaa viestin ohjeiden mukaan.

 

Näin otat meihin yhteyttä

Emme voi ottaa vastaan yhteydenottopyyntöjä lomakkeen kautta, sillä asiakaspalvelussa on ruuhkaa. Voit hoitaa sähkösopimus-asioita Oma energia -palvelussa.

Soita meille arkisin klo 8-17
p. 020 722 9000 (mpm/pvm). 

Numerot eri tilanteisiin:
Maksumuistutus tai katkaisuvaroitus, p. 09 229 11885 / Intrum ma-pe klo 7.30-20 ja la klo 9-16.
Sähköntoimitus on keskeytynyt p. 09 229 11 906 / Intrum ma-pe klo 8-17.

Ota yhteyttä asiakapalveluun

Hoida sopimukseen liittyviä asioita Oma energia -palvelussa

Palvelussa voit hoitaa sähköasioitasi silloin kuin sinulle parhaiten sopii.  Voit esimerkiksi:

  • katsoa laskujasi ja muuttaa eräpäivää
  • seurata sähkönkulutusta päivä- ja tuntitasolla 
  • päivittää yhteystietojasi ja laskutusosoitteen
  • tehdä uuden sähkösopimuksen
  • Ilmoittaa poismuutosta, jos et tarvitse sähkösopimusta uudessa osoitteessa

Kirjaudu Oma energia -palveluun

 

Kysy chatissa