Time in controller:29.5.2023 3.03.02

Asiakaspalvelussa on ruuhkaa, pahoittelemme tilannetta.

 

Sähköhyvitysten maksut käynnistyvät viiveellä, sillä Euroopan komissio hyväksyi sähköhyvitystä koskevan järjestelyn vasta 23.3.2023. Hyvitys näkyy automaattisesti tulevilla sähkölaskuilla, eikä tämä vaadi asiakkailtamme mitään toimenpiteitä. Lue lisää.

 

Näitä asioita kysytään asiakaspalvelulta eniten:

Voit hoitaa sähköasioita Oma Energian kautta. Jos et ole asiakkaamme ja haluat tehdä sopimuksen, se käy helpoiten verkossa.

Hoida sopimukseen liittyviä asioita Oma energia -palvelussa

Palvelussa voit hoitaa sähköasioitasi silloin kuin sinulle parhaiten sopii.  Voit esimerkiksi:

  • katsoa laskujasi ja muuttaa eräpäivää
  • seurata sähkönkulutusta päivä- ja tuntitasolla 
  • päivittää yhteystietojasi ja laskutusosoitteen
  • tehdä uuden sähkösopimuksen
  • Ilmoittaa poismuutosta, jos et tarvitse sähkösopimusta uudessa osoitteessa

Kirjaudu Oma energia -palveluun

 

Näin otat meihin yhteyttä

Emme voi ottaa vastaan yhteydenottopyyntöjä lomakkeen kautta, sillä asiakaspalvelussa on ruuhkaa. Voit hoitaa sähkösopimus-asioita Oma energia -palvelussa.

Soita meille arkisin klo 8-17
p. 020 722 9000 (mpm/pvm). 

Numerot eri tilanteisiin:
Maksumuistutus tai katkaisuvaroitus, p. 09 229 11885 / Intrum ma-pe klo 7.30-20 ja la klo 9-16.
Sähköntoimitus on keskeytynyt p. 09 229 11 906 / Intrum ma-pe klo 8-17.

Ota yhteyttä asiakapalveluun
Kysy chatissa