Time in controller:1.2.2023 6.35.14

Asiakaspalvelussa on ruuhkaa, pahoittelemme tilannetta. Keskimääräinen odotusaika asiakaspalvelun puhelinpalveluun on noin 30 minuuttia.

Lue lisää: 

Voit hoitaa sähköasioita Oma Energian kautta. Jos et ole asiakkaamme ja haluat tehdä sopimuksen, se käy helpoiten verkossa. Uusille asiakkaille sopimuksen hinta on sama verkkosivuilla ja puhelinpalvelussa. Nykyinen asiakas: jos olet saanut viestin sopimusuusinnasta, vastaa viestin ohjeiden mukaan.

 

Näin otat meihin yhteyttä

Emme voi ottaa vastaan yhteydenottopyyntöjä lomakkeen kautta, sillä asiakaspalvelussa on ruuhkaa. Voit hoitaa sähkösopimus-asioita Oma energia -palvelussa.

Soita meille arkisin klo 8-17
p. 020 722 9000 (mpm/pvm). 

Numerot eri tilanteisiin:
Maksumuistutus tai katkaisuvaroitus, p. 09 229 11885 / Intrum ma-pe klo 7.30-20 ja la klo 9-16.
Sähköntoimitus on keskeytynyt p. 09 229 11 906 / Intrum ma-pe klo 8-17.

Ota yhteyttä asiakapalveluun

Hoida sopimukseen liittyviä asioita Oma energia -palvelussa

Palvelussa voit hoitaa sähköasioitasi silloin kuin sinulle parhaiten sopii.  Voit esimerkiksi:

  • katsoa laskujasi ja muuttaa eräpäivää
  • seurata sähkönkulutusta päivä- ja tuntitasolla 
  • päivittää yhteystietojasi ja laskutusosoitteen
  • tehdä uuden sähkösopimuksen
  • Ilmoittaa poismuutosta, jos et tarvitse sähkösopimusta uudessa osoitteessa

Kirjaudu Oma energia -palveluun

 

Kysy chatissa