Lisätietoa Oma energia -palvelusta

Mitä sinä voit tehdä Oma energia -palvelun kautta

Rekisteröitymällä Oma energia -palveluumme voit hoitaa sähköasioitasi silloin kuin sinulle parhaiten sopii. Voit esimerkiksi:

  • katsella laskujasi
  • tehdä muuttoilmoituksen
  • katsella sopimuksiasi
  • seurata sähkönkulutusta päivä- ja tuntitasolla
  • päivittää yhteystietojasi kuten puhelinnumeron ja sähköpostiosoitteen
  • uusia sähkösopimuksesi

Kirjauduttuasi sisälle näet työpöydän, johon on koottu tärkeimmät Oma energian toiminnot. Valikosta löytyy lisää toimintoja.

Voit vaihtaa Oma energian kieltä sivun ylälaidan lippukuvakkeista. Suomen lisäksi valittavissa on ruotsi ja englanti. Lippukuvakkeiden vieressä on uloskirjautumispainike.

Mitä Oma energiassa voi tehdä?

Oma kulutukseni -sivulla voit esimerkiksi tarkastella miten paljon sähköä olet kuluttanut sekä vertailla sähkönkulutusta eri vuosina. Näet oman kulutuksesi jopa tuntitasolla. Tuntisähkö-asiakkaamme näkevät lisäksi spot-hinnat sähköpörssi Nord Poolista.

Omat laskuni -sivulla näet sekä maksetut että maksamattomat laskusi. Voit myös avata laskut pdf-muodossa.

Omat yhteystietoni -sivulla voit muuttaa asiakastietoihisi tallennettua osoitetta, puhelinnumeroa ja sähköpostiosoitetta sekä vaihtaa Oma energia -palvelun salasanan.

Omat laskutustietoni -sivulla voit ilmoittaa meille haluamasi laskutustavan (paperilasku tai sähköposti), laskutusosoitteen (posti- tai sähköpostiosoite) sekä tilinumeron mahdollisia hyvityksiä varten.

Omat sopimukseni -sivulla näet voimassa olevat ja tulevat sähkösopimuksesi sekä mahdollisen Vaihto-oikeuden.

Tee sopimus -sivulla voit tehdä uuden sähkösopimuksen. Jos olet muuttamassa, tee ensin uusi sopimus, jonka jälkeen pääset päättämään nykyisen sopimuksesi.

Uutiset-sivulla näet ajankohtaiset Oma energiaa koskevat uutiset. Muista myös kurkata eri sivujen Uutiset-osiota, josta löydät tuoreimmat kyseistä sivua tai palvelua koskevat tiedotteet.

Ota yhteyttä -sivulla voit lähettää meille kysymyksiä tai palautetta.

Jos sinulla on kysyttävää Oma energiasta, otathan yhteyttä meihin.

Kirjaudu Oma energiaan

Oma energia -palvelussa käytettyjä termejä

Usein kysyttyjä kysymyksiä

Löysitkö vastauksen kysymykseesi?

Asiakaspalvelumme sivuilta löydät vastaukset yleisimpiin kysymyksiin sähkösopimuksiin, muuttoon, laskutukseen ja Oma energia -palveluun liittyen. 

Asiakaspalvelu

Yhteydenottolomake

Lähetä kysymyksesi oheisen lomakkeen kautta niin vastaamme sinulle sähköpostitse.

Soita meille

Puh: 020 722 9000 (mpm/pvm)
(ark. klo 9-17)

Oletko muuttamassa?

Soita numeroon 0800 177 733.
Muuttopuhelimemme päivystää arkisin klo 9-18.

Kysy chatissa