Sähkösopimuksen peruuttaminen

Voit peruuttaa sopimuksesi soittamalla asiakaspalveluun 020 722 9000 (mpm/pvm) arkisin klo 8-17 tai täyttämällä alla olevan lomakkeen. Lomakkeella voit peruuttaa sähkösopimuksen vain peruutusajan (14 vrk) aikana. Muuttotilanteessa soita asiakaspalveluumme.

Peruuttamisoikeus koskee kuluttaja-asiakkaiden puhelimitse, postitse tai nettisivuilla tekemiä sopimuksia. Peruuttamisen määräaika päättyy 14 päivän kuluttua sopimuksen tekemisestä. Peruuttamisaika katsotaan alkaneeksi ajankohdasta, jolloin Vattenfall Oy on vastaanottanut tiedon sopimuksen tekemisestä joko puhelimitse, postitse tai nettisivujen välityksellä.

Peruuttamisen määräajan noudattamiseksi riittää, että lähetät ilmoituksen peruuttamisoikeuden käytöstä ennen peruuttamisajan päättymistä.

Ota yhteyttä asiakaspalveluun

020 722 9000 (mpm/pvm)
arkisin klo 8-17.

Puhelujen hinnat
pvm/mpm = Soittaminen maksaa soittajan oman operaattorin veloittaman normaalin paikallisverkko- tai matkapuhelun hinnan.

Kun soitat ulkomailta, hinnat määräytyvät käyttämäsi operaattorin hinnaston ja liittymäsopimuksesi mukaan.

Peruutuslomake

Tähdellä (*) merkityt kentät ovat pakollisia.

Vahvistan, että en ole robotti.

Jos lomake ei toimi, otathan yhteyttä soittamalla numeroon 020 722 9000 (mpm/pvm).

Hoida sopimukseesi liittyviä asioita Oma energia -palvelussa

Voit hoitaa sähköasioitasi silloin kuin sinulle parhaiten sopii:

  • katsoa laskujasi ja muuttaa eräpäivää
  • seurata sähkönkulutustasi päivä- ja tuntitasolla 
  • päivittää yhteystietojasi ja laskutusosoitettasi
  • tehdä uuden sähkösopimuksen
  • Ilmoittaa poismuutosta, jos et tarvitse nykyistä sähkösopimusta uudessa osoitteessa

Kirjaudu Oma energia -palveluun

Asiakkaidemme kokemuksia

"Olen aina ollut Vattenfallin asiakas ja meinaan pysyä."

Vattenfallin asiakas

Asiakkaiden kommentit ovat kerätty jatkuvasti toteutettavista asiakastutkimuksista, jotka lähetetään Vattenfallin omille asiakkaille.