Oma energia -palvelu on yrityksenne käytössä heti palveluun rekisteröitymisen jälkeen. Rekisteröitymiseen tarvitset Vattenfallin asiakas- ja käyttöpaikkanumeron, voimassa olevan sähköpostiosoitteen sekä y-tunnuksen. Asiakas- ja käyttöpaikkanumeron löydät esimerkiksi Vattenfallin laskustasi.
Lisätietoa Oma energia -palvelun ominaisuuksista
Näin seuraat yrityksen sähkönkulutusta
Rekisteröidy yrityksen asiakasnumerolla, käyttöpaikkatunnuksella ja y-tunnuksella. Rekisteröitymisen jälkeen kirjautuminen tapahtuu asiakasnumerolla ja salasanalla.
Löydät asiakasnumeron ja käyttöpaikkanumeron sopimusvahvistukselta, laskulta tai Oma energia -palvelusta.
Salasanan voit päivittää Omat yhteystietoni -sivulla.
Voit vaihtaa laskutusosoitteesi Oma energia –palvelussa tai olemalla yhteydessä asiakaspalveluumme.
Oma kulutukseni -sivulla ei näy vielä tämän hetken reaaliaikaista kulutustietoa, vaan raportin päivittymisessä on aina noin 1–3 päivän viive kulutustietojen luentahetkestä.
Rekisteröitymällä Oma energia -palveluumme voit hoitaa sähköasioitasi silloin kuin sinulle parhaiten sopii. Palvelussa voit:
Yrityksenne yhteystiedot voi muuttaa helposti Oma energian Omat yhteystietoni -sivulla.
Lataa laskujen katselua varten ilmainen Adobe Reader -ohjelma tästä linkistä.
Laskukopiot aukeavat internetselaimessa aina uuteen ponnahdusikkunaan. Useissa selaimissa on oletuksena päällä ponnahdusikkunan esto-ohjelma. Tämä estää tarpeettomien mainosten aukeamisen selaimen ruudulle. Salli ponnahdusikkunat internetselaimen oikean yläreunan ilmoituksesta, niin laskukopiot aukeavat.