Asiakaspalvelu: 020 722 9001 (mpm/pvm)
Toistaiseksi emme voi ottaa vastaan yhteydenottopyyntöjä lomakkeen kautta, sillä asiakaspalvelumme on ruuhkautunut.
Voit hoitaa sähkösopimukseesi liittyviä asioita kätevästi Oma energia -palvelussa.
Soita meille, jos sinulla on kysyttävää tuotteistamme ja palveluistamme
p. 020 722 9001 (mpm/pvm). Asiakaspalvelun aukioloajat 5.9. alkaen:
Ma ja pe klo 8-17. Ti, ke ja to klo 8-14.
Jos olet saanut laskumuistutuksen tai katkaisuvaroituksen, soita Intrumille p. 09 229 11885 ma-pe klo 7.30-20 ja la klo 9-16.
Jos sähköntoimituksesi on keskeytynyt, soita Intrumille p. 09 229 11 906 ma-pe klo 8-17.
Hoida sopimukseen liittyviä asioita Oma energia -palvelussa
Palvelussa voit hoitaa sähköasioitasi silloin kuin sinulle parhaiten sopii. Voit esimerkiksi:
- katsoa laskujasi ja muuttaa eräpäivää
- seurata sähkönkulutusta päivä- ja tuntitasolla
- päivittää yhteystietojasi ja laskutusosoitteen
- tehdä uuden sähkösopimuksen
- Ilmoittaa poismuutosta, jos et tarvitse sähkösopimusta uudessa osoitteessa
Kirjaudu Oma energia -palveluun