Time in controller:5.12.2022 11.29.37

Asiakaspalvelussa on ruuhkaa, pahoittelemme tilannetta. Lue sähkömarkkinoiden tilanteesta tästä. Täältä voit lukea usein kysyttyjä kysymyksiä.

 

Jos olet saanut maksumuistutuksen tai katkaisuvaroituksen, soita Intrumille p. 09 229 11885 ma-pe klo 7.30-20 ja la klo 9-16.
Jos sähköntoimituksesi on keskeytynyt, soita Intrumille p. 09 229 11 906 ma-pe klo 8-17.

 

Voit hoitaa sähköasioita Oma Energian kautta. Jos et ole asiakkaamme ja haluat tehdä sopimuksen, se käy helpoiten verkossa. Uusille asiakkaille sopimuksen hinta on sama verkkosivuilla ja puhelinpalvelussa. Nykyinen asiakas: jos olet saanut viestin sopimusuusinnasta, vastaa viestin ohjeiden mukaan.

Asiakaspalvelu: 020 722 9001 (mpm/pvm)

Toistaiseksi emme voi ottaa vastaan yhteydenottopyyntöjä lomakkeen kautta, sillä asiakaspalvelumme on ruuhkautunut.
Voit hoitaa sähkösopimukseesi liittyviä asioita kätevästi Oma energia -palvelussa.

Soita meille, jos sinulla on kysyttävää tuotteistamme ja palveluistamme
p. 020 722 9001 (mpm/pvm). Asiakaspalvelun aukioloajat 5.9. alkaen:
Ma ja pe klo 8-17. Ti, ke ja to klo 8-14.

Jos olet saanut laskumuistutuksen tai katkaisuvaroituksen, soita Intrumille p. 09 229 11885 ma-pe klo 7.30-20 ja la klo 9-16.
Jos sähköntoimituksesi on keskeytynyt, soita Intrumille p. 09 229 11 906 ma-pe klo 8-17.

Hoida sopimukseen liittyviä asioita Oma energia -palvelussa

Palvelussa voit hoitaa sähköasioitasi silloin kuin sinulle parhaiten sopii.  Voit esimerkiksi:

  • katsoa laskujasi ja muuttaa eräpäivää
  • seurata sähkönkulutusta päivä- ja tuntitasolla 
  • päivittää yhteystietojasi ja laskutusosoitteen
  • tehdä uuden sähkösopimuksen
  • Ilmoittaa poismuutosta, jos et tarvitse sähkösopimusta uudessa osoitteessa

Kirjaudu Oma energia -palveluun

 

Kysy chatissa