
Tjänsten Min energi
Genom att registrera dig i tjänsten Min energi kan du hantera dina elärenden när det passar dig bäst. Du kan till exempel:
- Följa din elförbrukning
- Granska dina fakturor och elavtal
- Hantera dina kunduppgifter
Hur kan vi hjälpa dig?
Fakturering och betalning
På dessa sidor hittar du information om
elfakturans innehåll, betalningsmetoder
och betalningstider.
Ditt eget elavtal
Hur kan jag hantera frågor som rör mitt avtal? Du hittar också information om förnyande av avtalet och elpriset.
Elavbrott
Utan el? Det bästa sättet att få information om elavbrott är att kontakta ditt lokala elnätsbolag.
Är du företagskund?
Om du söker information om kundservice för företagskunder, gå till sidorna för företagskunder.
Ring oss
020 722 9000 (msa/lsa)
Vår kundservice är öppen vardagar kl. 8–17 och svarar på alla dina frågor om din kundrelation och dina avtal.
Ska du flytta?
0800 177 733 (avgiftsfritt)
Vår flyttjänst hjälper dig i alla frågor som rör flytten. Flyttjänsten är öppen vardagar kl. 8–18.
Kontaktbegäran
Skicka din fråga via kontaktformuläret. Vi svarar så snart som möjligt.
Chatt-tjänst
Du kan diskutera och hantera dina elärenden genom chatten på vår webbplats. Chatten är öppen på webbplatsen från måndag till lördag kl. 8–22. Vår bot svarar på allmänna frågor även utanför chattens öppettider.