
Tjänsten Min Energi
Genom att registrera dig i tjänsten Min Energi kan du hantera dina elärenden när det passar dig bäst. Du kan till exempel:
- Följa din elförbrukning
- Granska dina fakturor och elavtal
- Hantera dina kunduppgifter
Hur kan vi hjälpa dig?
Fakturering och betalning
På dessa sidor hittar du information om
elfakturans innehåll, betalningsmetoder
och betalningstider.
Ditt eget elavtal
Hur kan jag hantera frågor som rör mitt avtal? Du hittar också information om förnyande av avtalet och elpriset.
Elavbrott
Utan el? Det bästa sättet att få information om elavbrott är att kontakta ditt lokala elnätsbolag.
Är du företagskund?
Om du söker information om kundservice för företagskunder, gå till sidorna för företagskunder.
Chatt-tjänst
I chatten kan du göra ett nytt elavtal eller ändra på avtalet. I övriga ärenden kan du kontakta vår kundtjänst. Chatten är öppen på webbplatsen från måndag till lördag kl. 8–22. Vår bot svarar på allmänna frågor även utanför chattens öppettider.
Ring oss
020 722 9000 (msa/lsa)
Vår kundservice är öppen vardagar kl. 8–17 och svarar på alla dina frågor om din kundrelation och dina avtal.
Ska du flytta?
0800 177 733 (avgiftsfritt)
Vår flyttjänst hjälper dig i alla frågor som rör flytten. Flyttjänsten är öppen vardagar kl. 8–18.