OnLine on nyt Oma energia – tutustu uusittuun palveluun!

Tammikuun alussa otimme käyttöön uuden Vattenfallin Oma energia -palvelun.

Oma energia toimii paremmin mobiililaitteissa, ja käyttäjäystävällisyyttä on parannettu. Oma kulutukseni -palvelussa voit vertailla miten sähkönkulutuksesi vaihtelee eri vuosina. Palvelusta näet oman kulutuksesi myös jopa tuntitasolla.

Kuten OnLinessa, Vattenfallin Oma energia -palvelussa voit hoitaa sähköasioitasi silloin kuin sinulle parhaiten sopii. Voit esimerkiksi:

  • katsella laskujasi
  • tehdä muuttoilmoituksen
  • katsella sopimuksiasi
  • seurata sähkönkulutusta tunti-, päivä-, viikko-, kuukausi- ja vuositasolla
  • päivittää yhteystietojasi kuten puhelinnumeron ja sähköpostiosoitteen
  • uusia sähkösopimuksesi

Oma energiaan rekisteröityminen on helppoa ja turvallista - tarvitset Vattenfallin asiakas- ja käyttöpaikkanumerosi, voimassa olevan sähköpostiosoitteen sekä pankkitunnukset. Asiakas- ja käyttöpaikkanumeron löydät esimerkiksi Vattenfallin laskustasi.

Jos sinulla on olemassa olevat OnLine-käyttäjätunnukset, voit kirjautua niillä Oma energiaan. Sinun ei siis tarvitse rekisteröityä Oma energiaan erikseen. Jos sinulla on tunnukset OnLine-palveluun, mutta olet unohtanut salasanasi, voit tunnistautua pankkitunnuksilla.

Kirjautumislinkin Oma energiaan löydät Vattenfall.fi-sivuston ylälaidasta. Voit myös käyttää suoraa linkkiä https://omaenergia.vattenfall.fi – muista lisätä osoite selaimen kirjanmerkkeihisi.

Jos sinulla on kysyttävää Oma energiasta, Vattenfallin sopimuksista tai palveluistamme, otathan yhteyttä asiakaspalveluun, asiakaspalvelu@vattenfall.fi.

Kysy chatissa