Oma energia on yrityksenne palvelukanava netissä


Vattenfallin Oma energia on asiakaspalvelukanavasi, joka on aina auki.
Sieltä löydät sopimukset, laskut, kulutuksen seurannan, asiakasedut sekä sähkön tuntihinnat.

  • Katsele laskujasi
  • Tee muuttoilmoitus
  • Katsele sopimuksiasi
  • Seuraa sähkönkulutusta päivä- ja tuntitasolla
  • Päivitä yhteystietoja, kuten puhelinnumero ja sähköpostiosoite
  • Uusi sähkösopimus
  • Löydä asiakasedut

Sähkösopimukset

Palvelussa voit katsella Vattenfallin kanssa tekemiäsi sähkösopimuksia. Jos yrityksesi muuttaa uuteen osoitteeseen, voit tehdä muuttoilmoituksen Oma energian kautta.

Voit myös päivittää yritysesi yhteystiedot kuten puhelinnumeron ja sähköpostiosoitteen.

Laskut ja laskutus

Sähkölaskut löytyvät kätevästi Oma energia -palvelusta ja voit tarvittaessa tulostaa ne. Vaikka olisit siirtynyt käyttämään sähköistä laskutusta, sähkölaskusi arkistoituvat palveluun.

Kulutuksen seuranta

Palvelusta löydät tiedon siitä, paljonko sähkönkulutus vaihtelee eri vuorokauden- tai vuodenaikoina. Voit tehostaa yrityksenne energiankäyttöä ja voit seurata toiminnassa tapahtuvien muutosten tai investointien vaikutukset sähkönkulutukseen.

Tuntisähköasiakkaanamme löydät Oma energiasta tiedon siitä, kuinka paljon tunneittain olet kuluttanut sähköä ja lisäksi spot-hinnan tunneittain. Halutessasi voit käsitellä tietoa taulukkomuodossa tai pdf-versiona. 

kulutus.png

Asiakasedut

Sähkösopimusasiakkaanamme saat monia rahanarvoisia etuja meiltä sekä yhteistyökumppaneiltamme. Myös ne näet Oma energiasta.

 

Rekisteröidy käyttäjäksi

Rekisteröitymällä Oma energia -palveluumme voit hoitaa sähköasioitasi silloin kuin sinulle parhaiten sopii. Voit esimerkiksi:

  • katsella laskujasi
  • tehdä muuttoilmoituksen
  • katsella sopimuksiasi
  • seurata sähkönkulutusta päivä- ja tuntitasolla
  • päivittää yhteystietojasi kuten puhelinnumeron ja sähköpostiosoitteen
  • uusia sähkösopimuksesi

Oma energia -palvelu

Usein kysyttyjä kysymyksiä

Löysitkö vastauksen kysymykseesi?

Asiakaspalvelumme sivuilta löydät vastaukset yleisimpiin kysymyksiin sähkösopimuksiin, muuttoon, laskutukseen ja Oma energia -palveluun liittyen. 

Asiakaspalvelu

Pienet ja keskisuuret yritysasiakkaat (max 300 MWh/vuosi)

020 722 9001 (mpm/pvm)
(ark. klo 9-17)

Yhteydenottolomake

Lähetä kysymyksesi oheisen lomakkeen kautta, niin otamme sinuun yhteyttä mahdollisimman pian.

Kysy chatissa