Yrityksen laskutus

Voinko muuttaa laskutusväliä?

Laskutus tapahtuu 6 tai 12 kertaa vuodessa. Laskutusväliä voit muuttaa ottamalla yhteyttä asiakaspalveluumme.

Missä ja miten voin tarvittaessa sopia maksuajasta?

Maksuaikaa on mahdollista saada vain erääntymättömälle laskulle. Maksuajasta voi tarvittaessa sopia soittamalla Asiakaspalveluumme.

Voit olla yhteydessä asiakaspalveluumme joko täyttämällä internet-sivujen yhteydenottolomakkeen tai soittamalla.

Lue lisää yrityksen maksutavoista

Usein kysyttyjä kysymyksiä

Löysitkö vastauksen kysymykseesi?

Asiakaspalvelumme sivuilta löydät vastaukset yleisimpiin kysymyksiin sähkösopimuksiin, muuttoon, laskutukseen ja Oma energia -palveluun liittyen. 

Asiakaspalvelu

Pienyritykset (max 3x63A)

020 722 9000 (mpm/pvm)
(ark. klo 9-17)

Yritysasiakkaat (yli 3x63A)

020 722 9001 (mpm/pvm)
(ark. klo 9-16)

Yhteydenottolomake

Lähetä kysymyksesi oheisen lomakkeen kautta, niin otamme sinuun yhteyttä mahdollisimman pian.

Kysy chatissa