Fossilfritt elavtal

Ditt val: Månadskostnad: Uppskattad elförbrukning / år Elpris: Spot-pris Grundavgift: :( Något gick fel, försök igen.
Var är företagets nuvarande avtalssituation? 1 Redigera Vi har ett elavtal från ett annat elbolag på den här adressen, men vi vill ändra det till ett avtal med Vattenfall Vi ska flytta eller behöver ett elavtal till en adress där vi ännu inte har ett avtal i vårt namn (t.ex. en ny lokal) Vi har ett Vattenfall-elavtal på den här adressen, men vi vill ändra det till ett annat Vattenfall-avtal Startdatum för elavtalet Första möjliga startdatum är 16 vardagar från ett tecknat avtal eller då ert nuvarande tidsbundna avtal slutar. Observera att startdatumet kan ändras om vi t.ex. måste korrigera felaktiga eller ofullständiga uppgifter. Om ni behöver ett elavtal tidigare, kontakta vår flyttservice på numret 0800 177 733 (avgiftsfritt) vardagar kl. 8–18. Observera att det tidigaste startdatumet för elavtal och eventuell påkopplingsavgift varierar beroende på det lokala elbolaget. Vissa nätbolag kanske inte kan ansluta el på helger eller helgdagar, eller kan ta ut en anslutningsavgift. Vid behov kan ni bekräfta anslutningen med ditt nätverksbolag. Det första möjliga startdatumet är 1 dag från det datum då ni undertecknade ert avtal för ett tillsvidarekontrakt, eller nästa dag från slutdatumet för ert nuvarande tidsbegränsade kontrakt. Observera att startdatumet kan ändras om vi t.ex. måste korrigera felaktiga eller ofullständiga uppgifter. Det går inte att välja det datum ni har valt Forsätt
Kunduppgifter 2 Redigera * Obligatoriskt Kund information Ange nedan adressen som ni vill teckna ett elavtal till Ange nedan adressen som ni vill teckna ett elavtal till Skriv nedan adressen som ni byter elavtal till Lägg till en faktureringsadress Telefonnummer * Företags namn * Företags nummer * Förnamn * Efternamn * Personnummer * E-post * Gatuadress * Postnummer * Stad * Från vilken adress flyttar ni? Till vilken adress flyttar du? Jag vill ha fakturan till en annan adress Forsätt Jag vill att Vattenfall Oy avslutar mitt gamla avtal. Uppsägning av kontraktet Välj datumet, då avtalet sägs upp. Datumet kan vara tidigaste då det nya avtalet skall påbörjas, och datumet bör vara inom 90 dagar efter att avtalet har slutits. Det går inte att välja det datum du har valt
Leveranssätt för faktura 3 Redigera Välj din faktureringsmetod E-post Pappersfaktura Antal fakturor per år Forsätt
Sammanfattning Vi behandlar din beställning... 4 Redigera Vald elavtal Pris Spot-priset Grundavgift Avtalsperiod Tidsbestämd Tills vidare Rabattperiod Leveranssätt för faktura E-post Pappersfaktura Antal fakturor per år Start datum för elavtalet Kunduppgifter Telefonnummer Företags namn Företags nummer Förnamn Efternamn Personnummer E-post Adress

Om förbrukningen överstiger 350 kWh per månad debiteras en marginal på 0,40 c/kWh utöver spotpriset.

I avtalet är den månatliga gränsen för förbrukning 160 kWh/månad i december–februari, 125 kWh/månad under övriga månader. Om gränsen för månaden överskrids, faktureras den överskridande energiförbrukningen enligt Vattenfalls prislista (11,87 c/kWh) utöver det fasta månadspriset.

Jag ger Vattenfall Oy fullmakt att för min räkning teckna ett nytt elavtal

Jag godkänner avtalsvillkoren

Vattenfall behandlar dina personuppgifter konfidentiellt och all behandling av dina personuppgifter utförs i enlighet med principerna i dataskyddslagen. Läs Vattenfalls sekretesspolicy

Teckna avtal Något gick fel, försök igen