Faktura företag

Kan jag ändra faktureringsintervallet?

Fakturering sker 6 eller 12 gånger per år. Du kan kontakta kundservice om du vill ändra hur ofta du får din faktura.

Var och hur ändrar jag min betalningstid?

Om du har svårt att betala en faktura i tid kan du ändra din betalningstid och skjuta upp betalningen. Det är bara möjligt att göra för en obetald faktura. Kontakta vår kundservice om du behöver ändra din betalningstid på en faktura.

Du kan kontakta vår kundservice antingen genom att fylla i vårt kontaktformulär online eller genom att ringa.

Läs mer om betalningssätt för företag

Hittade du inte svaret på din fråga?

På vår kundservicesida hittar du information om elavtal, flytt, fakturering och Min energi.

VI hjälper gärna dig om du har fler frågor.

Till kundservice

Småföretag (max 3x63A)

020 722 9000 (Ina/msa)

(vardagar, kl. 9-17)

Företag (över 3x63A)

020 722 9001 (Ina/msa)
(vardagar. kl. 9-16)

Skicka meddelande

Vänligen skicka in din fråga via vårt kontaktformuläret så kommer vi att svara dig via e-post. 

Till kontaktformuläret