Vattenfallin nimissä lähetetty huijausviestejä

Vattenfallin nimissä on liikkeellä huijausviestejä. Kehotamme asiakkaitamme varovaisuuteen. Mikäli saat epäilyttävän viestin, älä vastaa viestiin tai klikkaa viestissä olevaa linkkiä tai anna yhteystietoja epäilyttävillä sivustoilla.

Selvitämme huijausviestien alkuperää, ja seuraamme tilannetta.

Olemme täällä sinua varten

Asiakaspalvelumme auttaa sinua mielellään kaikissa asiakkuuttasi ja
sopimustasi koskevissa kysymyksissä. 

Ota yhteyttä asiakaspalveluun

Huijausviesti - usein kysytyt kysymykset
Mikä on huijausviesti?

Huijausviesti on viesti, joka näyttää uskottavalta mutta sen tarkoitus on haitallinen.

Voiko huijausviestin poistaa?

Huijausviestejä käytetään tietojen kalasteluun. Huijausviestejä ei kannata avata, vaan ne tulisi poistaa avaamatta.

Pitääkö huijausviesteistä ilmoittaa?

Mikäli huijausviestin lähettäjä on tekeytynyt yritykseksi, on hyvä ilmoittaa asiasta kyseiselle taholle, esimerkiksi kuvakaappauksen kera. 

Olen saanut Vattenfallilta viestin. Mistä tiedän, että se ei ole huijausviesti?

Vattenfall pitää yhteyttä asiakkaisiin asiakasviestinnän avulla. Asiakasviestinnässä viestimme asiakkaille asiakkuutteen liittyvistä tuotteista ja palveluista sekä sopimusehdoista ja hinnanmuutoksista. Lähestymme asiakkaitamme sähköpostilla, tekstiviestillä ja postitse.

Mikäli viesti näyttää epäilyttävältä, suosittelemme, että olet yhteydessä asiakaspalveluumme