Olemme täällä sinua varten
Asiakaspalvelumme auttaa sinua mielellään kaikissa asiakkuuttasi ja
sopimustasi koskevissa kysymyksissä.
Vattenfallin nimissä on liikkeellä huijausviestejä. Kehotamme asiakkaitamme varovaisuuteen. Mikäli saat epäilyttävän viestin, älä vastaa viestiin tai klikkaa viestissä olevaa linkkiä tai anna yhteystietoja epäilyttävillä sivustoilla.
Selvitämme huijausviestien alkuperää, ja seuraamme tilannetta.
Asiakaspalvelumme auttaa sinua mielellään kaikissa asiakkuuttasi ja
sopimustasi koskevissa kysymyksissä.
Huijausviesti on viesti, joka näyttää uskottavalta mutta sen tarkoitus on haitallinen.
Huijausviestejä käytetään tietojen kalasteluun. Huijausviestejä ei kannata avata, vaan ne tulisi poistaa avaamatta.
Mikäli huijausviestin lähettäjä on tekeytynyt yritykseksi, on hyvä ilmoittaa asiasta kyseiselle taholle, esimerkiksi kuvakaappauksen kera.
Vattenfall pitää yhteyttä asiakkaisiin asiakasviestinnän avulla. Asiakasviestinnässä viestimme asiakkaille asiakkuutteen liittyvistä tuotteista ja palveluista sekä sopimusehdoista ja hinnanmuutoksista. Lähestymme asiakkaitamme sähköpostilla, tekstiviestillä ja postitse.
Mikäli viesti näyttää epäilyttävältä, suosittelemme, että olet yhteydessä asiakaspalveluumme.