Oma energia -palvelussa voit kätevästi selailla sähkölaskujasi ja muuttaa laskun lähetystapaa. Laskutustiheys riippuu arvioidusta sähkön kulutuksesta.
Voit seurata omaa laskutusta ja laskutushistoriasi Oma energia -palvelussamme. Voit halutessasi myös ladata ja tulostaa laskut PDF-muodossa.
Tarvitset laskujen katselua ja tulostamista varten ilmaisen Adobe Reader -ohjelman. Laskukopiot aukeavat internet selaimessa aina uuteen ponnahdusikkunaan. Useissa selaimissa on oletuksena päällä ponnahdusikkunan esto-ohjelma. Tämä estää tarpeettomien mainosten yms. aukeamisen selaimen ruudulle. Laskukopioiden osalta aukeamassa oleva sivu tulee kuitenkin sallia. Laskukopioiden avautumisen voi sallia internet selaimen oikeassa yläreunassa näkyvästä ilmoituksesta.
Laskutustiheys riippuu arvioidusta sähkönkulutuksestasi. Laskutus tapahtuu 4, 6 tai 12 kertaa vuodessa. Pienen sähkönkulutuksen omaavat asiakkaat saavat laskunsa harvemmin ja enemmän sähköä hyödyntävät taloudet saavat laskun tiheämmällä rytmillä. Kaikki Tuntisähkö- ja EKO Tuntisähköasiakkaamme saavat kuitenkin laskun kuukausittain.
Saamme paikalliselta verkkoyhtiöltäsi sähkön kulutustiedot, jonka perustella laskutamme sinulta sähkön myynnin osuuden. Paikallinen verkkoyhtiösi laskuttaa sinulta sähkönsiirron, muut verkkopalvelut sekä sähköveron.
Lähetä kysymyksesi asiakaspalveluumme yhteydenottolomakkeen kautta. Valitse mitä asiaa kysymyksesi koskee ja kirjoita kysymyksesi lomakkeen viestikenttään. Vastaamme sinulle mahdollisimman pian parhaiten sinulle sopivalla yhteydenottomuodolla.
Voit soittaa asiakaspalveluumme laskutukseen liittyvissä asioissa. Suosittelemme kuitenkin jättämään ensin yhteydenottopyynnön lomakkeella. Olemme teihin yhteydessä valitsemallanne tavalla puhelimitse tai sähköpostitse.
020 722 9000 (mpm/pvm)