Sopimuksen peruuttaminen

Peruutusoikeus

Jos olet tehnyt sopimuksen puhelimitse, postitse, tai tietoverkon välityksellä, sinulla on oikeus peruuttaa sähkösopimus 14 päivän kuluessa sopimuksen solmimisesta. Sinun ei tarvitse ilmoittaa peruuttamisen syytä.  Peruutusaika katsotaan alkaneeksi ajankohdasta, jolloin Vattenfall Oy on vastaanottanut tiedon sopimuksen tekemisestä joko puhelimitse, postitse tai tietoverkon välityksellä. 

 

Näin peruutat sopimuksen

Ohjeet sopimuksen peruuttamiseen löydät tilausvahvistuksessa. Jos sinulla on kysyttävää, voit soittaa asiakaspalveluumme arkisin klo 8-17, p. 020 722 9000 (8,35 snt/puhelu + 16,69 snt/min)   

Riittää, että lähetät peruutusilmoituksen meille ennen peruuttamisajan päättymistä.  

 

Lisätietoa sopimuksen peruuttamisesta

Sopimus raukeaa, kun Vattenfall Oy on vastaanottanut peruuttamisilmoituksen. Sopimuksesi ei ole enää voimassa, kun olemme vastaanottaneet peruutusilmoituksen. Jos olet pyytänyt sähköntoimituksen aloittamista ennen peruutusajan päättymistä, laskutamme sinua käytetystä sähköstä. 

Vattenfall yrityksenä

Vattenfall Oy on sähköyhtiö joka myy sähköä kaikkialle Suomeen. Kaikki kotitalouksille ja pienyrityksille myymämme sähkö tuotetaan fossiilittomasti. Vattenfall on johtava eurooppalainen energiayhtiö, joka on ollut sähköistämässä teollisuutta ja koteja sekä muuttanut elämää erilaisten innovaatioiden avulla jo yli sadan vuoden ajan. 

Meidät valittiin kuluttajien keskuudessa Suomen vastuullisimmaksi sähköyhtiöksi jo kuudentena vuonna peräkkäin.

Lue lisää

Ota yhteyttä asiakapalveluun

Asiakkaidemme kokemuksia

"Olen aina ollut Vattenfallin asiakas ja meinaan pysyä."

Vattenfallin asiakas

Asiakkaiden kommentit ovat kerätty jatkuvasti toteutettavista asiakastutkimuksista, jotka lähetetään Vattenfallin omille asiakkaille. 

Ota yhteyttä asiakapalveluun

Tutustu kaikkiin usein kysyttyihin kysymyksiin ja vastauksiin. Kysymykset ja vastaukset on jaettu omiin aihealueisiin.

Lue lisää
Kysy chatissa