Yrityksen asiakaspalvelu

  • Yritykseni laskutusasioista

    Laskut sekä yhteystiedot löydät Oma energia -palvelusta

    Vattenfallin nykyasiakkaana näet Oma energia -palvelumme kautta laskusi ja voit tehdä muutoksia yhteystietoihisi.
    Siirry Oma energia -palveluun

    E-laskutus

    Löydät lisätietoja e-laskutuksesta ja muista maksutavoista täältä.

  • Yritykseni muuttaa

    Yritykseni on muuttamassa

    Tee muuttoilmoitus viimeistään kaksi viikkoa ennen muuttopäivää. Asiakkaanamme voit helpottaa muuttokiireitäsi hoitamalla sopimusasiat kerralla kuntoon internetissä Oma energia -palvelun kautta tai ottamalla yhteyttä asiakaspalveluumme joko sähköpostilla tai puhelimitse. Mikäli uuden kohteen sulakekoko on yli 3x63A, otathan silloin yhteyttä asiakaspalveluumme joko sähköpostilla tai puhelimitse

    Lisää tietoa muuttajan sähkösopimuksesta

    Yritykseni ei ole vielä Vattenfallin asiakas

    Onko yrityksesi muuttamassa? Yrityksesi tarvitsee siirtosopimuksen ja me autamme sinua löytämään oikean sähkönmyyntisopimuksen yrityksellesi, ota yhteyttä yritysmyynti@vattenfall.fi.

  • Haluan tehdä sähkösopimuksen

    Löydä oikea sopimus ja tilaa

    Olen Vattenfallin asiakas

    Yritys max 3x 63A
    Keskisuuret yritykset
    Suuryritykset

    En ole Vattenfallin asiakas

    Sähkömarkkinoilla ja niiden kehityksellä on merkittävä vaikutus yrityksen sähkösopimusta valittaessa. Ottakaa yhteyttä ammattitaitoiseen asiakaspalveluumme ja autamme teitä valitsemaan yrityksellenne parhaimman sopimusmuodon vallitsevassa markkinatilanteessa.

    Asiakaspalvelu

    Pienyritykset (max. 3x63A)
    puh. 020 722 9000 arkisin 9–17 (mpm/pvm)

    Keskisuuret yritysasiakkaat (yli 3x63A)
    puh. 020 722 9001 arkisin 9–16 (mpm/pvm)

    Suuryritysasiakkaat
    puh. 020 722 9002 arkisin 9–16 (mpm/pvm)